چگونه برای جلوگیری از خطر با توجه به بیماری کلیه پلی کیستیک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از خطر با توجه به بیماری کلیه پلی کیستیک

بیماری کلیه پلی کیستیک، طب چینی، جلوگیری از RiskHow برای جلوگیری از خطر با توجه به بیماری کلیه پلی کیستیک؟ بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک بیماری کلیوی ژنتیکی، که باعث کیست های متعدد به رشد در کلیه ها است.

خطر بودن کلیه پلی کیستیک چیست؟
با رشد کیست، آنها باعث بسیاری از نشانه ها، به عنوان مثال،

فشار خون بالا

درد -Back

ادرار -blood

شکم -increasing

-headache

اگر کیست بیش از حد بزرگ، کلیه ها صدمه وارد شود، خدشه عملکرد کلیه است. اگر کلیه بیماران آنقدر بزرگ و یا در حال آلوده هستند، آنها را مجبور به انجام عمل جراحی برای برداشتن کلیه گاهی اوقات. و سپس آنها ممکن است مجبور به در دیالیز یا کلیه زندگی می کنند پیوند.

چگونه برای جلوگیری و یا کاهش خطر ابتلا به بیماری کلیه پلی کیستیک؟
برای کاهش خطر، بیماران باید آن کیست از رشد بیش از حد بزرگ جلوگیری می کند. تا کنون است یک درمان موثر در طب غربی وجود ندارد.

پس از سالها تحقیق و عملکرد بالینی، پیدا کنیم که طب چینی تابع بزرگ برای درمان PKD. به منظور ایجاد کار اثر سرعت، ما micronize گیاهان و سپس نفوذ دارو به کلیه ها با کمک دستگاه های اسمز که به نام به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy. این درمان می تواند تکثیر غیر طبیعی سلول های اپیتلیال کلیوی و ترشح پوشش سلول برای جلوگیری از رشد کیست را مهار کند. همچنین می تواند سرعت بخشیدن به گردش خون و افزایش اختلاف فشار داخل و خارج از دیواره کیست تا که مایع کیست را می توان حذف کرد. و پس از آن کیست کوچک به تدریج. علاوه بر این، در دراز مدت درمان طب چینی نیز می تواند بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.

اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان PKD، لطفا پیام خود را زیر ترک و یا برای ما ایمیل بفرستید. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

huaxiainstitute@hotmail.com

وایبر / واتساپ +86 18831112890





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: